یونا جان منیونا جان من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

یک سالگی

1394/12/18 10:36
نویسنده : رزماری
58 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

ناز دل مامانی ،‌ همین الان رفتیم و واکسن یک سالگی ات رو زدیم و برگشتیم قشنگم.

قد 80

وزن 12900

حرکات : راه رفتن بدون کمک ، فهمیدن کامل همه حرف ها ، تشخیص صحیح اطراف و اشیاء

قربون قشنگی هات برم که الان یک سال و دو روزه هستی .

تولدت عالی عالی بود ،‌ کیک تولد خیلی قشنگ شد ، بعدازظهر که خاله مریم کیک رو آورد ،‌من که از دیدن کیک حسابی ذوق زده بودم و چون تو همیشه به دنبال خنده من میخندی و ذوق میکنی ، تو هم حسابی ذوق زده شدی و تا بهت گفتم خاله مریم رو بوس کن پریدی بغلش و بوسش کردی و چقد من و مریم خوشحال شدیم ازین حرکتت .

شام  مامان فرنگیش زحمت کشید و فسنجون درست کرد ،‌ البته منم سالاد الویه درست کردم و ژله رولی که همه حتی خودت پسندیدی و خوردین .

متاسفانه بعلت ازدحام بیش از حد دوربین های خبر ساز (‌منظور گوشی های شخصی مهموناست )‌ ما اصلاً‌یادمون رفت یه عکس دسته جمعی بگیرم و ازین بابت ناراحتم که یادگاری خوبی برامون نموند .اما ان شاالله برای تولد عیدت جبران میکنم .اما خاطره خیلی خیلی قشنگی تو ذهنم موند و برام یه شب ناب و تکرار نشدنی بود .

زیباترینم در سایه حضرت حق و حضرت حجت همیشه سلامت و رو به رشد و تعالی باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)